Przyjmowanie i załatwianie spraw

PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW W KPP GÓRA

Aktem prawnym regulującym sposoby przyjmowania i załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 1960 r., Nr 30, poz. 168 z późn. zm.) oraz Decyzja nr 232/2010 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 18.06.2010 r. w sprawie zasad pracy kancelaryjnej wraz z instrukcją kancelaryjną.
 

Czynności kancelaryjne w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Górze wykonują kancelarie, sekretariaty oraz pracownicy odpowiedzialni za merytoryczne załatwianie sprawy.

Metryczka

Data publikacji : 11.03.2009
Data modyfikacji : 23.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Górze
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dorota Cempura
Osoba udostępniająca informację:
Janusz Konopnicki Zespół Wspomagający
Osoba modyfikująca informację:
Ariel Bujak
do góry