Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej Policji w Górze
za pomocą platformy e-PUAP.
Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Powiatowej Policji w Górze oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Górze muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Górze muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /KPPGora/skrytka
Link -> OBYWATEL.GOV.PL
Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Górze również na informatycznych nośnikach danych. Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:
- dysku DVD,
- dysku CD-RW,
- urządzeniu typu Pen Drive.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Powiatowej Policji w Górze.
Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Powiatowej Policji w Górze za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Policji w Górze:
Akceptowane formaty załączników to w szczególności:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,
- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,
- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Powiatowej Policji w Górze zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dysku DVD, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.
Poświadczenie to można uzyskać w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Powiatowej Policji w Górze.